18 november 2010

Treig og seig, men effektiv

Da var jeg akkurat kommet hjem fra en bytur. En rolig og fin morgenbytur. Det hadde seg nemlig slik at jeg måtte innom legekontoret for å ta en prøve på grunn av ymse resultater på urinprøven forrige kontroll. Prøven i dag var fin, og jeg var ferdig der tidsnok til å rekke butikkene som åpnet kl. ni. Ingen andre kunder. Ingen kø. Ikke noe mas, bare hyggelig betjening alle veier. Så herlig å være ute så tidlig på dagen!

Jeg fikk handlet inn fire julegaveenheter, og fikk ideer til fire til bare på en liten time. Jeg fikk også tid til å gå innom både apotek og dagligvarehandel. Er meget fornøyd med at jeg klarte alt dette med store magen og et skranglete bekken. For nå har jeg virkelig begynt å kjenne det. Det gjør vondt å gå og jeg er såpass stiv i gåmuskulaturen at jeg kun makter å bevege meg i snegletempo. Dette er ganske uvant egentlig, for til vanlig bruker jeg å være en av dem som spaserer i en ganske så rask gange (sammelignet med visse andre i alle fall...).

Nå skal jeg bruke de neste timene til å slappe av foran tven. Kanskje slå et slag kabal på dataen, eller lese litt før jeg setter i gang med mer huslige sysler og middagslaging. I dag står det stekt torsk på menyen! Nam.

Ønsker alle en fin fin torsdag!

2 kommentarer:

Mastine sa...

Vel då går me kanskje endeligt i samma tempo!! ;)

Astrid med hageflekken sa...

får testa ut i helgå :p