11 november 2010

1 måned igjen, eller fire uker om du vil (evt. 30 dager)

Tiden går stadig fort.

I dag har jeg vært på kontroll hos legen. Alt virker fint, og hjertelyden til småen er visst kraftig og god. Magemålene har heldigvis ikke vokst seg helt hinsides sjemaet (noe det kunne se ut som på forrige kontroll). Hodet ligger i bekkenet, men er ikke festet ennå, men legen trodde det ikke var lenge til.

Etterpå fikk jeg gjort et par ærend, og nå har jeg faktisk pakket inn fem julegaver.Ute er det bikkjekaldt, så jeg har tillatt meg selv å skru på alle ovner i huset. Såpass må en kunne unne seg når en er høygravid.

Dette blir en skikkelig kjedelig post, merker jeg. Sånn kan det gå når jeg er hjemmeværende og rund som en kule. Aldri følt meg mindre mobil....

Ønsker alle (de to) leserne en super helg!

Hilsen Bolleastrid

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, tenk så spennande at det nærme seg sånn då!! :) Lykke t de siste ukene.

Eg har hatt en skikkelig "alt e kjip" dag idag så glede meg t å legga meg og våkna opp t ny dag med nye muligheter imårå med ei harde jobbhelg foran meg ;)

Randee sa...

Skrev visst inn med feil adresse der men pytt pytt;)

Astrid med hageflekken sa...

Takk takk!

Og håpe du får ein STRÅLANDE dag i dag! :)