31 juli 2010

Full tank, sjø!

Jeg er ikke av dem som har arvet en blære type "partyblære". Jeg har alltid hatt behov for å tømme meg oftere enn andre. Når jeg da i tillegg er gravid kan du vel tenke deg hvor ofte jeg må løpe på do. I begynnelsen merket jeg ikke så mye til dette. Men nå derimot, føler jeg at jeg ikke gjør annet. Det kan fort bli en seks-sju turer i løpet av én natt. Det er litt småkjedelig. Det kan faktisk i noen sammenhenger være litt hemmende. Å gå på kino nå, for eksempel, kunne ikke falle meg inn.

De siste ukene har tassen i magen i tillegg begynt å bruke blæra mi som fotball/trampoline/wii fit balansebrett osv. Det er gøy med sparking, men akkurat dette kunne jeg vel klart meg foruten ;)

Vel, større skal han bli, og følgende vil det bli mindre plass til den lille blæra mi. De siste måndene får jeg vel flytte inn på badet. Heldigvis flytter vi imorgen, og på vårt nye bad er det et badekar. Jippi!

1 kommentar:

Ståle sa...

Skal du bo i badekaret?