27 juli 2010

And it begins....

Kaoset altså. I dag er den første dagen med offisiell nedpakking fra Daniel Hansensgate i Bergen sentrum. Om én uke bor vi ikke lenger i sentrum. Det minner meg på at jeg må skaffe meg det såkalte SKYSS-kortet. Det blir rart å leve buss-livet igjen. Er jo vant med det hjemmefra, og levde dessuten det livet på Landås i to år. Det gikk faktisk helt fint, når jeg tenker meg om. Å ta buss er heilt greit. Og det er jo ikke snakk om noen lang busstur heller; fem til ti minutt.

Men nå snakker jeg meg vekk her. Poenget var at i dag begynner flyttekaoset. Jeg begynner ikke på jobb før fire og skal begynne å legge klær i søppelsekker. Jeg har mange klær som ikke passer om dagen, så det kan fort bli noen søppelsekker. Synes det er litt kos, jeg. Flytting er gøy! Men kaos. Gleder meg jo mest til å pakke ut, da. Gleder meg til å legge klærne mine inni denne romslige garderoben (TRE dører...hihi).


For ikke å snakke om å henge opp noen nye, lekre gardiner. Sukk, nå har jeg det bra!

Ingen kommentarer: