29 juli 2010

21 uker på vei, og jeg har bestilt barnevogn!

Jeg er nesten litt i sjokk. Men på en annen side så kan jeg ikke si det var et impulsivt kjøp heller. Jeg har tenkt MYE på vogner i det siste. Ombestemt meg flere ganger, veid for og mot, lagd skjema i word, lest et titalls diskusjonforum om temaet osv. De siste nettene har jeg drømt om Bugaboo Cameleon - helt bokstavlig talt. Det er det eneste jeg har drømt om. Og i går når jeg gikk til jobb var dette den første vognen jeg møtte på. Jeg tok alt dette som et tegn og bestilte altså vogn nå i formiddag. Den er i utgangspunktet brun i bunnen, men jeg har bestilt med sort trekk i tillegg, så da kommer den til å se slik ut!

Vinterhjul, koppholder, stelleveske og adaptere til bilstol er også underveis. Det blir så morsomt å få den i hus! For å ikke snakke om å legge ungen i vognen for første gang! Jippi, jippi, jippi!

5 kommentarer:

Randee sa...

Tipper det er morro og planlegge og gjøre seg klar til den nye verdensborgerens annkomst :) Er vel mye nytt å sette seg inn i.

Håper dagene går bra og at flyttingen ikke sliter dere helt ut :)

Astrid med hageflekken sa...

Ja, du kan tru eg kose meg. Alt ein kan lesa og forbereda seg på så lenge ein har internett! :)

Ragnhild Dahle sa...

Weeh, d e jo samme vognen me har kjøpt :-)
bra valg ;-)

Astrid med hageflekken sa...

Ja, eg vett! Hehe, kanskje det va du som fekk meg inn på tanken!?

Vett ikkje ka det va, begynte bare å drømma om den vognå så då va det jo bare te å slå te :)

Casa del Pt sa...

Den vognen har vi, er kjempefornøyd :D