01 august 2010

Dagen for overtagelse er kommet

I dag overtar vi rekkehuset! Denne dagen har jeg gledet meg til i ukesvis. Jeg har ikke engang sett det i virkeligheten ennå! Heldigvis har vi mange bilder.

Som dere sikkert har skjønt så er jeg ganske så gira. Samboer derimot, er mer moderat i sin rekkehus-entusiasme. Han har tross alt bodd i denne byleiligheten i fem år. Selv har jeg ikke rukket å få så mye forhold til den etter bare et par måneder under taket. Men byen derimot, den er det litt vemodig å reise fra. Jeg har bodd i sentrum i fire år, og har sett på det som et privilegium. Den eraen er over, og vi skal begynne vårt nye familieliv på et mer familievennlig sted. Men gu som jeg gleder meg til veranda, terasse og hage. For å ikke snakke om 124 kvm med deilig, romslig plass!

2 kommentarer:

Mrs.PIN sa...

Grattis med rekkehus:)
Mannen og jeg gjorde det samme i vinter; flyttet fra leiligheten i byen til rekkehus på "landet". Det var vemodig, men SÅ deilig :) Nå trives vi som bare det.

Astrid med hageflekken sa...

Takk! Så bra! Har en følelse på at vi også vil trives, men litt tilvenning må nok til ;)