19 juli 2010

DER er sommeren over..

Men det er ikke helt tilbake til hverdagen enda. Riktignok er det tilbake på jobb, men fritiden fremover kommer til å preges av pakking, flytting, vasking og kanskje noe maling. Om to uker overtar vi nøkkelen til rekkehuset, og det blir så skoi. I natt begynte jeg å planlegge potteplante-arrangering, og konkluderte med at det må handles inn noen møbler hvor jeg kan plassere alle potteplantene våre. Veldig usikkert om det er plass til noen i de smale vinduskarmene der borte i Fyllingsdalen. Dessuten vender alle vinduene mot sør, og de fleste av mine planter foretrekker halvskygge, så det er jo ingen super kombo.

Nå er det mindre enn én time til jeg skal på jobb. Det har vært deilig med tre uker ferie fra BHene, men jammen meg blir det morsomt å komme tilbake også. Sommeren pleier som regel å være en kjekk tid på jobb. Har dessuten fått en rabatt-kupong i posten, så det blir vel litt shopping også etterhvert ;)

Fortsatt god ferie til de som har det!

2 kommentarer:

Randee sa...

Ska sai du har peiling på planter, kem som ska ha halvskygge og ka sia av huset de trives i:) Flinke husmor;) Blir kjekt for dåkk å flytta då, kanskje me må komma opp og låna gjesterommet ei helg.

Ha en flott dag!

Astrid med hageflekken sa...

hehe, ikkje så vanskelig å ha litt peiling på potteplanter, når eg eie 15 bøker som omhandle emnet ;) hihi.

gjesterommet står te dåkkas disposisjon! håpe dåkke får tid å ta turen!:)