24 juli 2010

Fra den ene til den andre...

...boligen. Søndag om en uke overtar jeg og min kjære et hus. Her skal vi forhåpentligvis bli boende noen år. I løpet av 10 måneder har jeg bodd hele fire steder. Dette blir den sjette gangen jeg flytter i løpet av mitt liv. Jeg skal innrømme at jeg er klar for å slå meg ned. Mitt materielle liv har stått på hold det siste året. Det meste av mine ting har ligget i esker og bossekker i denne tiden. Å, som jeg gleder meg til å "få tingene mine tilbake"! Da tenker jeg spesielt på bøker og klær. 

Det jeg gleder meg aller mest til med hele flyttingen er å legge våre ting inn i hyller og skap. Å skape et system vi lett kan leve med. Å lage logiske og praktiske systemer er en liten hobbysyssel. Å lage ett hjem for oss :)

Nå skal vi ha en liten visning her i boligen vi har bodd i. Vi har vasket hele formiddagen, og nå ser det ut til at alt er klart for et salg. Lets sell this place!

Ingen kommentarer: