24 mai 2011

Verdens deiligste tådiar

"Tådiar" er sandnesisk for tær.

Det som har overrasket meg aller mest over babyens kropp er de utrolig myke føttene. Vi har alle hørt om babymyk hud, men jeg har tydeligvis ikke visst nettopp hvor fantastisk myk en baby kan være. Det beste er altså føttene. De er helt uberørte. De er nydelige. De er faktisk helt underbare. Rompen kan være myk babyrompe så mye den bare vil, det er føttene som gjør meg stum av undring. Synd de ikke blir sånn for alltid. Snart er det opp og stå, og ut og gå og da er det gjort. Vi får bare nyte dem så lenge vi har dem.

Sofus har nettopp oppdaget tådiane sine

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så du ikkje lure, det va meg :)

Tove sa...

haha - meg!

totliii sa...

fantastisk bilde!

Astrid med hageflekken sa...

kim va deg, Tove? :p

Astrid med hageflekken sa...

aha, på reaksjoner ja! Av ein elle aen grunn så vil ikkje Opera nettlesaren min visa reaksjonane :S

Tove sa...

Ja :)