19 mai 2011

Ny data, ny bloggdesign og ny forkjølelse på gang

Da er det nærmere 40 dager og 40 netter siden forrige blogginnlegg. En anelse skrivesperre, tregt internett og tiltaksproblemer er årsaken til det.

Nå har jeg og min kjære investert i en ny datamaskin av merket HP Pavilion og bloggeren i meg har igjen vokst seg større. For å virkelig understreke minicombacket har jeg valgt en ny bakgrunn til bloggen. En glad og fargerik bakgrunn som passer godt nå når det nærmer seg sommer.


Apropos sommer; jeg trodde ikke man ble forkjølt på denne tiden av året, men nok en gang tok jeg feil. Ståle smittet meg og lille Sofus med en barnehagebasille, så dagene blir nå tilbragt i sofakroken. Håper på fin form og fint vær så jeg snart kan tilbringe dagene ute i hagen igjen. Det er så absolutt å foretrekke!

Ingen kommentarer: