30 mai 2011

Nye dingser til na mor

Er det noe jeg virkelig har ønsket meg lenge så er det minidrivhus. Et lite og søtt drivhus hvor jeg kan plassere avleggere og spirer. Mange grønne planter liker seg også godt i et fuktig drivhusklima. Men dette er jo ikke lett å få tak i. Etter å ha innkassert litt penger til bursdagen bestemte jeg meg for at nå må jeg ha et minidrivhus, samme hva det koster. Kom først over ett nydelig fra Indiska, men syns kanskje det var i overkant dyrt. Så, etter masse leting (brukte i alle fall en hel time. Hmm..kanskje jeg er en dårlig googler?), så dukket det opp to herlige og rimelige minidrivhus fra nettbutikken Interiørgleder. Det var til og med på halv pris! Så nå har jeg bestilt ett stort, og to små og de er på vei med posten til meg. Jippi! Jeg og avleggerne mine gleder oss.


Kun 299,- for dette.

Og dette til bare 59,- måtte jeg ha to av.

De hadde masse fint på butikken og i tillegg til dette bestilte jeg en liten vase og en trekasse.

Resten av bursdagspengene gikk til noe annet jeg har ønsket meg lenge. Helt siden mai i fjor da jeg var i Oslo og var innom Steen og Strøm og luktet på Marc Jacobs Splash -parfyme med Biscotti-lukt. Visste ikke at kjeks kunne lukte så godt jeg. Denne parfymen har jeg altså tenkt på i et helt år. Den er vel egentlig en 2010 summer edition, så jeg trodde at håpet var ute. Men fant den i butikken, og nå står den på baderomshylla. Stor og god. Største parfyme-flasken jeg har eid noengang. Dette er virkelig en lukt jeg kan identifisere meg 100% med. Akkurat passe søt.


Men nå er det dags for å begynne på middagen. I dag skal vi ha denne kyllinggryten. Nam nam!

1 kommentar:

dryss sa...

Hvordan går det med drivhusene? Er de mottatt? Tatt i bruk? Bilder, takk:)