21 mai 2011

Gebursdag/dommedag

Det ser ut til at dommedagsprofeten Harold Camping tok feil nok en gang. Ikke ble det dommedag i 1994, og heller ikke denne dagen, selveste 27-årsdagen min, ble vår siste dag på denne jord. For klokken har passert 18.00 og vi er her ennå. Dog vi ble litt forundret da strømmen kom og gikk utallige ganger i 18.30-tiden. Jeg har kommet fram til at det bare var BKK som ville ære dagen min med litt disco-stemning.

Her i Fyllingsdalen har vi akkurat spist kake. Hele seks venniner hadde anledning til å feire dagen sammen med meg i tillegg til mann, barn og katt. Det var veldig kjekt. Godt å få oppdatert seg på andres bedrifter når det er så alt for lenge siden sist.

Ellers har jeg innkassert mengder med fine gaver, og fått masse hilsener både her og der. Takk til alle som har gjort dagen min så fin! At jeg ikke fikk tatt bilder av gjestene i dag, men kun av gavene må ikke misforstås; Selskapet er alltid det beste!

Dagens fangst


Nå skal resten av dagen nytes foran tv-en. Det tar på å bli 27!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvorfor skriver du Gebursdag/dommedag som overskrift??

Gebursdag er tysk og betyr fødselsdag.
Og en ting til: det staves GEBURTSTAG

Astrid med hageflekken sa...

Det er et helt vanlig ord å bruke på Karmøy hvor jeg kommer fra. Kanskje litt utdøende? Mest gamle folk som bruker det... Men, ja, det kommer sikkert fra tysk.

Anonym sa...

Så koselig å se oppstillingen av gaver og så var det godt at det ikke ble dommedag, da!
Eg sette inn "presang" på kontoen din!