05 januar 2007

Så e det håp for meg og.


Itte ei litt laber jul (Min kjære katt Pallas rømte himafra fira dagar før jul og itte det har ingen sitt na....) e det godt å komma tebake te Bergen og bjunna på 2007 med kvite ark og et par gråblyantar te. Eg savne Pallas, men nå e det ikkje aent å gjør enn å venta å se om hu komme tebake. Men detta vil eg ikkje snakka mer om.

Det eg sko blogga om va dessa berømte kvite arkå. Mitt mål for året e å få litt stramare rompa å mage te sommaren. Sånt mål så det har eg aldri hatt før så det kan bli spennanes. Så kom eg øve denna internettsidå her, og sånn blir man jo optimistiske av. Det fina med detta programmet e at ein ikkje trenge verken personlig trenar, treningsmatta eller treningsstudio. Einaste ein trenge då e et par joggesko, og det e vel kanskje på tide at eg går te anskaffelse av noen sånne snart...kremt kremt.

Lykke te seie eg nå bara.

Ei heile uka te eg bjunne på skulen igjen og det e eg glad for, for eg e så hekta på Sims om dagen. Drømte om det i heila natt... Hehe.

1 kommentar:

Leila sa...

Det ska ikkje verr lett. På spinning så har de fått flere og flere timer med at en skal ikke kjøre hardt i det hele tatt, men heller litt lenger og at en slik forbrenner mer. Hehe, den helt rette treningsformen kjeme nok aldri..