12 januar 2007

Første skoledag


Det herske total forvirring oppi skallen på meg nå. I dag va eg på infomøte for 200 og 300 nivå i litteraturvitenskap. Blei eg nåke klokare? ja, faktisk. Eg fant ut at det eina emnet eg hadde meldt meg opp te, det nevnte de ikkje med et ord. Faktisk så ser det ut som det ikkje eksistere. Har du sett på makan?! Å eg vil ikkje ta del i noe som ikkje eksistere så det fussta eg gjorde når eg kom him nå va å sletta detta emnet fra semesterplanen min. Nå lure eg litt på ka eg ska erstatta det med. Et alternativ te det eg sletta va nemlig LITTEHF, et emne der det ska leveras inn TRI oppgaver i løpet av semesteret, i tilegg te bacheloroppgavå som eg skrive i det andra faget. Gosj! Sikkert ikkje så mången av dåkke som syns detta e intresant, men poenge e at eg e forvirra.
Jaja på mandag e det et nytt infomøte. Då ska kaos bli kosmos.
Enn så lenge e det helg. Og helgå e det for å ikkje tenka på skule:)

Ingen kommentarer: