06 januar 2007

The RETURN of the PRINCESS!


Pallas is back and i'm so happy!! Eg hadde nesten ikkje tørt å håpa på det eingong, men min vesle pus har hatt det fint dei to å ei halv ukene hu va vekke:D
Ei dama øve hovedveien hadde gitt an mat, åsså hadde han sove i et uthus eller noe med andre kattar. Kanskje han e blitt gravide og?:)

Eg e jaffal glad for at hu damå hadde sett plakaten min på butikken. Hurra nå e eg lykkelige igjen!! Kan nesten ikkje venta te å se Pallas igjen. Hvis eg ikkje drar him å hente an med det fussta så tar pappa an med seg når han ska te Bergen i begynnelsen av februar. Hurra!

3 kommentarer:

Leila sa...

Så kjekt da :) For ein gong skyld så va det sannhet i ordene om at hu dukke nok opp.

Anonym sa...

For ein gledens nyhet! Ante meg at den litle makkrellen barra va ute på et eventyr...

Astrid med hageflekken sa...

ja det va ein herlige nyhet. E så glad for at an dokka opp igjen!!:D:D