05 oktober 2006

Ledig stilling


Noen som melde seg frivillig te å sitta barnavakt for detta nurket i noen dagar? Den 19.- 24. oktober ska nemlig meg å Jan Inge te Hamburg og Lübeck på ein liten ferie. Eg tenkte at eg egentlig konne plassera Pallas Atene på et kattapensjonat, men så vise det seg sånn at katten må ha vært vaksinert i fjorten dagar før de tar imot an, ergo går ikkje det denna gongen.

Arbeidet går ut på:
-kosing
-mating
-lufting?
(+ muligens ett lite skifte av kattesand)

Nødvendige kvalifikasjoner:
- du bør vær en bekjent av undertegnede eller hennes kjæreste
- du bør ha en leilighet hvor katten kan være (Den kan eventuelt være her hos oss, men det er siste utvei grunnet kattens behov for å være sosial)
- du kan ikke være gravid (farlig å komme i kontakt med kattesanden)

Vi kan tilby:
- lønn etter avtale (evt. litt bonus fra tax-freen...)
- et nytt og koselig betjentskap av en spretten katteungdom
- takknemlige sjeler(!!!)

Ta kontakt om du kjenne et kall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nei du tulle gjekk eg glipp av detta.. uff uff, sånn går det når eg ikkje sjekke bloggen te folk. ved en annen gong kontakt meg :) Meg + kattepasser = sant... Eg har til og med noen års referanser fra filletanten min, har passt på hennes katter en del sommrer, eg har til og med marsvin erfaring..

Astrid med hageflekken sa...

Hehe eg behøve ikkje referansar;) din tur neste gong!
Trudde kanskje ikkje du kunne ha katt hos deg ser du.