07 oktober 2006

7. oktober


Fusst av alt så e ikkje stillingen ledige lenger. Ingrid og Marie ville ta på seg ansvaret!(De vett ikkje ka de går te, men ikkje sei det te de....hohoho) Hehe, de får seg sikkert noen fine dagar med Pallas:)

Meg å Jan Inge trur me får noen fine dagar i Hamburg. Me har visst vært i Hamburg begge to, men eg har kun vært innom jernbanestasjonen noen gonger (spist lunsj, musta noen tog og litt sånn...) og Jan Inge va der for mången mången år siden. I Lübeck e det ingen av oss som har vært, men min tysklærar på ungdomskolen va der nere og han va i alle fall blid og fornøyd når han returnerte te skulen, så eg har mine forventningar. Forresten; visste dåkke at Lübeck blir kalt Marsipan-hovedstaden? Det passe jo ypperligt for meg - marsipanelskar nommår ein.
Noen som har noen tips om ka me bør kikka på der nere? Me har bestemt ein ting og det e at me ska i Hamburg Dungeon - noe tilsvarande London Dungeon (der bør du dra hvis du e i London asså!) Skumle saker!

Nå har eg vært sjuke i mången dagar å eg e lei av å hosta og av å ikkje ha stemme. Dessuten e Jan Inge hjemma på Karmøy i helgå så eg sitte her heilt aleina. I går va det verst, kom meg ikkje opp av sengå ein gong. Men idag e eg så god at eg ska te Christine i kveld. Jippijippijaja!:)

Ingen kommentarer: