22 september 2006

Blank


Her sko eg egentlig skriva et omfattande essay om Thousand Islands-dressingen, men så fant eg ut at inspirasjonen og kreativiteten e totalt på bånn om dagen, så desverre kjære lesar, det essayet må du nok venta lenge på!

Eg begynne å bli utslitt av skulen nå. I begynnelsen av semesteret va alt så gøy å nytt, men nå har me komt så longt at ein ska konna ein del for å henga med på forelesning, å eg bjunne å få litt problemår. Det gjelde helst det emne som omfatte moderne litteraturteori. Formalisme e i boks. Nykritikk e i boks. Men kan ikkje noen forklara på ein enkel å lettfattelige måte ka dekonstruksjon e for nåke?

I dag e det i alle fall helg å det e skjønt. I mårå ska meg å Jan Inge ut å eta på fiiine restaurang (te oss å vær i alle fall..) To Kokker. Glede meg! nam nam!

I går va eg å søkte om nytt pass. Mitt forja gjekk ut i 2004, å det seie litt om kor lite eg har reist de siste årå..:( Men innen 9 dagar nå så ska eg ha passet i håndå og eg har forventningar om at det blir litt av ein frihetsfølelse! Nå kan eg dra nesten kor eg vil! Penger + pass = FERIE:)
Men me ska sannsynligvis ikkje så longt, men ein liten weekend te Newcastle kan vel passe fint på på den fine høsten?

Forresten så glede eg meg te jul. For den som ønske å bjunna tidlig så ønske eg meg denna bokå og dessa filmane som eg har spart te lenge men aldri heilt tatt meg råd te. Så......mamma?

Ingen kommentarer: