21 juli 2006

Haugaland -såklart


(Med forbehold om dialekt, skrivefeil, dårlig språk og patriotisme....)

Eg vise te navnedebatten som har pågått dei siste dagane blandt anna i Haugesunds Avis. Skal Haugalandet markerdsføra seg under navnet Haugesund i framtida? Det e ordføraren i Haugesund som har komt med forslaget og på mången måtar respektere eg Petter Steen Jr. men detta e bare for dumt. De seie at det e flere som har hørt om Haugesund enn Haugalandet og der har de nok heilt rett, men ka assosiere utanforståande Haugesund med? Jo, narkotika og kriminalitet. Ka assosiere utanforståande Haugalandet med? Kanskje ikkje så møkje og det trur eg bare e positivt. Haugalandet e et nøytralt ord som inkludere distriktene, deriblandt Karmøy. Ei øy som har litt av kvart å by på for skuelystne turistar; Norvegen Historiesenter, Vikinggården, Skudenshavn og sandstrender ++

Haugesund e ein by. Ja, det e noe alle vett. Folk vett at Haugesund finnes og at det ein by. Noen vett kanskje til og med at det e noe som hette Sildajazz. Men de vett kanskje ikkje at Haugesund har (itte min meining) det besta distriktet i landet. Det blir rett og slett for dumt å laga ei brosjyra som detta: Haugesund - Sildabyen har mer og by på enn småfisk; besøk Vikinggården - bare ti minutter fra sentrum (...) Nei, distriktet har et navn og det e Haugaland.

Eg kjenne eg blir engasjert, patriot som eg e, men eg brenne for den fina øyå mi og eg vil ikkje at den ska bli ekskludert i framtidige markerdsføring for distriktet - om det så bare e i navnet. Navn e bare så himla viktigt asså. Håpe det e mången likesinna der ute, og ikkje bare Karmøybuar, men Haugesunderar og;)

Te slutt vil eg bare sei:
Opplev Hauglandet!
Sildajazz eller vikingfestival - Haugalandet har noe for enhver smak...

2 kommentarer:

totliii sa...

for ikkje å snakka om orgelmusikkfestivalen!

men eg må sei meg enige ja. va så kjekt å treffa deg ijenn astrid! ha ein go sommar videre då!

klemmepåh!

hils jostein.

Anonym sa...

Enige Astrid! Kjekkt å se du blei engasjert i denna litt misforståtte greiå fra Haugesund si sia! Rett å slett dustete!
Sitte å kaste vekk sommaren mi på et forbaska kontor!
Kossen har du hatt det i sommar? E du hima? Har ikkje sitt deg?! Men kanskje me støte på kværandre, hvis ikkje må du ha lykke te videre i høst :)

Klem fra Ingrid