27 juni 2006

Eg gir meg ende øve


Når eg itte flere timar foran pc-sjermen endelig hadde klart å bestemma meg for ka eg sko kjøpa på CDON.COM (blandt aent Grand Prix -DVD) så blei det selvfølgelig kluss med betalingen. Alt gjekk heilt fint fram te nettbanksikkerhet-sekvensen. Då sko sjebnen spilla meg ett puss. Du skjønne det, kjære lesar, at Skude og Akra sparebank har forandra på nettbanken sin og du må skriva fødselsnummer i steden for kontonummer når du logge deg inn. Av ny vane skreiv eg då fødselsnummer der eg sko skreve personlig kode å før eg fekk tenkt meg i det minsta om hadde eg trykka på enter. Vel, vel ingen skade skjedd, tenkte eg. Eg prøve på nytt. Desverre trykte eg på enter i stedenfor på tab-knappen og den store skaden va skjedd. Den store, stygge, røde og illevarslande beskjeden blinka på skjermen: Sikkerhetsmekanisme sperret!

Å nei, å nei! Ka gjør eg nå, tenkte eg. Eg prøvde ittepå å logga meg inn på nettbanken, men også der sko det dukka opp ein sånnein ekkel røde melding: Feilmelding: Du har benyttet feil passord for mange ganger.

Okei, okei tenkte eg. Koss fikse eg det mon tro? MEN DET SKO DET SELVFØLGELIG IKKJE STÅ NOE OM NOEN PLASS! Arg asså. Forbaska drit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei du..eg gjekk o inn på cdon å så såg eg atte de hadde 10 ting jeg hater me deg, te 59 kr..heilt fantastisk tenkte eg... fant litt andre ting o siden å så sko eg betale å så sto det, nei nei me har ikkje mer igjen av den filmen.. skuffa..?? ja...:)

Astrid med hageflekken sa...

æhhr..typisk da!