31 mai 2006

Boligløs!


Nå har eg flytta alle tingene mine ut av Landås-leiligheten og levert inn nøklane. Det vil sei at eg e boligløs, jaiks! Heldigvis har Jan Inge tatt meg under ei av sine varme og gode vinger så eg og tingene mine får søka ly hos han på hans ydmyke hybel. Her blir eg imidlertid ikkje lenge då eg reise te Karmøy om et par timar for å feira søsterå mi sitt bryllup! Jabbadabbadu! Nærståande brudeparet som eg e må eg vel brilliera litt med mine fantastiske talenter innen sang og dans på lørdag, noe som kreve intense dagar med øving og forberedelse dei nærmaste to dagane. Det vil sei at det blir lite med postar framøve. Bær over med meg, eg gjør nok et comeback om ei ukes tid ska du sjå!

Forresten så må eg offisielt kunngjøra at eg har sendt lisensoppsigelse te NRK idag. Dåkke e mine vitner på det! (Har ein guffen følelse av at det heila kan enda med inkasso...men men)

Au revoir!

3 kommentarer:

janorkan sa...

ingen problem, hos meg e det både husly å oppbevaringsplass i massevis. klem! :)

Anonym sa...

kossen va det på lørdag?? va hu ei flotte brud eller??:)

Anonym sa...

veldig interessant, takk