25 mars 2010

En hundebæsj til besvær (og nytelse)?

Her om dagen opplevde eg noe eg aldri før har opplevd.

Eg lufta hunden i nabolaget. Hunden dreit rett ved ei luguber pizzasjappa. Det stod ein noe påvirka herremann og røykte utforbi denna pizzasjappå. Eg plukka opp hundabæsjen med ein hundapose, som seg jo hør og bør. Før eg fekk knytta igjen posen kom denna pårvirka herremannen bort te meg, peikte på hundaposen, og sa "Can I smell it, please?". Eg rakk ikkje å sei "Ehhh" eingong før mannen tok fra meg posen med stor bæsj i, stakk nasen sin longt ner i posen og tok seg et heftig sniff. Det resulterte i at han begynte å brekka seg høylytt. Naturlig nok.

Han ga meg posen tebake, før han stønnanes og brekkanes sjangla seg bort te pizzasjappå igjen. Eg knytta posen sammen og kasta an i ein bossdonk før eg lettare sjokkert rusla himøve igjen.

Eg har hørt rykter om at dei med hund møte allslags interessane folk rundtforbi. Eg konkludere herved med at detta ryktet e sant.

Ingen kommentarer: