12 februar 2009

Aldri mer dusjing i 9 grader celsius

Det er nesten litt ironisk at de tre måndene jeg og min samboer er nødt til å bruke et alternativt hybelbad, i steden for vårt eget bad som er plassert midt i en "byggeplass", er de tre kaldeste måndene i Bergen på lang tid. Utenfor holder graderstokken seg på minussiden, og mye av kulden makter å lage seg vei inn i bygget og inn på det iskalde hybelbadet. Hybelbadet har holdt en gjennomsnittstemperatur på 9,5 grader.

Det føles litt som om jeg har bodd på et shabby hostell/vandrehjem i tre månder. For å komme til badet må man gjennom en lang og kald kjellergang. Men, nå er leiligheten snaaaart ferdig, vi har fått varme i leiligheten igjen, og igår tok vi på nytt i bruk vårt eget bad. Følelsen var ekstatisk, og det har aldri vært så godt å dusje før. Jeg har fått mitt eget bad tilbake, og er lykkelig, og fikk en stor trang til å publisere lykken min på internett. So, there it is!

Ingen kommentarer: