31 mai 2007

Sommerferie - at last

Et longt, tungt og noe vrient semester e over! Ei stund va eg redde eg va nødt te å droppa ut av det eina emnet. Nå når det heila e over så føle eg det e det emnet eg gjorde det best i. Uansett så satse eg på at eg står i begge fag (men e ikkje 100% sikker, da) - og hvis eg gjør det så har eg fått min spesialisering! Noe så utrolig deiligt:)

Te høsten blir det grunnfag igjen, og følelsen e så god! Eg håpe eg komme i et kull med mången som komme direkte fra vidergående eller direkte fra arbeidslivet. Syns det e så godt å stilla med blanke ark. Eller, ein kan i alle fall stilla med blanke ark på et grunnfag. Det forventes ikkje at du allerede kan det mesta. Gosj, så deiligt:)

Måtte bare lufta tankane mine. Nå har eg ein longe og forhåpentligvis varm og god sommar foran meg. Sommaren SKA inneholda kattungar, ett par turar him te Karmøy, grillings, badings, solings og lesings! Har nettopp bjunt på bok 1 av Nord og syd - ein serie på fira bøker, så har ein del lesestoff. Fra juli av ska eg bjunna å lesa på høstens pensum. Ah! eg seie det igjen, deiligt:)

Ingen kommentarer: