17 mai 2007

I går såg eg rødt


Mye rødt. Eg va på Brann kamp. Ikkje for fusste gong i mitt liv. Eg har solgt pølser på Brann kamp før. Åsså har eg sett Brann 2 i aksjon mot FK Haugesund. Men det va fusste gong eg va på skikkelig Brann kamp. Som tilskuar.

Eg forstod det ikkje heilt. 17 500 folk knør seg inn på tribunen. Stod i kø i ein halvtime for å komma oss inn. De måtte til og med utsetta kampen noen minuttar fordi det va så vanskelig å knø alle folkå inn på dessa "små" tribunane.

Så satt eg der då. Einaste mennesket på stadion uten røde klær (Fredrikstad spille jo i kvitt og rødt, for dei som ikkje vett det). Prøvde å engasjere meg i kampen. Eg bur tross alt i Bergen. Eg bør jo heia på Brann. Men likavel va det ein styggond følelse inni meg som så gjerna ville at Fredrikstad sko få mål. Og jammen meg fekk de ikkje det og! Men Brann utligna bare minuttar seinare. Eg sko tatt med meg sov-i-ro. Makan te lyd/støy har eg sjeldent opplevd før. Hadde glømt ut at me konne hørra lyd fra stadion heilt opp te Landås når eg budde der. Jaja Brann e et merkeligt fenomen. At folk kan elska ein idrettsorganisasjon (eller sportsklubb som de kalle seg) så ekstremt, det e vanskeligt å forstå. Å for deg så lure på koffer i alle dagar eg befant meg på ein Brann kamp 16. mai, så kan eg sei det at eg ikkje hadde betalt for det.

Fusste omgang gjekk og andre omgang kom. 2-1 te Fredrikstad. Endelig litt action! (Ikkje spør meg kim som scora...). Brann utligne nok ein gang. Nå begynne det faktisk å bli litt spennanes her. Eg kjenne at eg plutselig heie litt på Brann. Vett ikkje heilt koffer, men mest sannsynligvis fordi 17000 andre rope "Brann Brann Braaaaan - heia Brann" i ett sett rundt meg. Dei siste 10 minuttane va dei kjekkaste av heile kampen, men så va det slutt. 2-2. Tja... Folket va vel ikkje heilt fornøyd, men eg va ganske fornøyd med at det va ferdig. Å komma seg him igjen va lika stort prosjekt som å komma seg opp te Minde. Steikje fulle bussar. Steikje fulle bergenserar. Godt å komma him! Ka ska me gjør på nå? Begynne ikkje fotball-extra snart? Jo! då kan me jo få se Brann-scoringane! For det e ikkje alt ein kan få med seg når ein e på kamp! scoringane for eksempel! Ikkje greit å se ka som skjer på banen med sol i augene.... Det e det som e så artigt med å gå på kamp. Nesten som å gå på konsert med favoritt-bandet ditt, der du kun ser antydning te vokalisten på scenen og såvidt skimte musikken fra høytalarane gjennom publikum-allsangen. Nei - takka meg te FKH-kampar på Haugesund stadion. Aldri sol, aldri fullt på tribunen og lite jubel (hvis de ikkje vinne, da...). Dessuten e tribunen så liten at ein faktisk SER målene:)

Hvis du har holdt ut, og fortsatt lese så må eg gratulera deg: Du hadde holdt ut to omgangar på Brann stadion! Som ein takknemlighetsgave ska du få med deg et bilde fra kampen igår... (Og hvis du lurte, så kjede eg meg, ja. Har spist lakrissnører, pølsa, kaka og kaffi og e ikkje mer å gjør på ein suttene mai, enn å oppdatera bloggen litt).



Ps! Jan Inge: Eg e takknemlig for at eg fekk vær med, altså! Du må ikkje misforstå:p Det va ein opplevelse eg seint ska glømma.

Ingen kommentarer: