12 desember 2006

O, ferie! Vor jeg har lengtet efter dig!


De sa det samma i år og, muntligsensorane:"C æ en god karakter!"
Å for ein gongs skyld må eg vær enige med de. Eg beholdt min karakter å rykte verken opp (mangla det lille ekstra) eller ner (stødig framføring), å e egentlig fornøyd. Jaffal når eg klarte å få C på skriftlig eksamen og, som eg frykta stryk på (fekk ei heilt horribel oppgava) så nå e eg glad!

På torsdag komme eg him! Meg å Pallas e så heldige at me har fått billett hos na Christine å "hennas" bil. Det blir gøy!

Nei nå e eg rett å slett glad!

Ps. De hadde selvfølgelig trekt den dårligaste oppgavå, men eg ska ikkje vær så skuffa sjøl om det e irriterande at mi goda oppgava om litteraritet blei makulert uten å bli lest igjennom ein einaste gong:/

2 kommentarer:

John David Didriksen sa...

Angående din forrige post: Jeg leser også...

C er en helt ok karakter! Får jeg den karakteren på den ene oppgaven og de to eksamene jeg har hatt blir jeg fornøyd, selv om det vil være et aldri så lite skritt bakover for min del...

Du får ha god tur him. Jeg får juleferie to dager før julaften. Slik er det å være i arbeidslivet... ):

Astrid med hageflekken sa...

Hehe, men det e vel sikkert koseligt å jobba på biblioteke nå i eksamens tiå? blir vel plutselig stopp med pågang av folk som trenge hjelp nå snart, kan eg tenka meg.
Lykke te med karakterene dine!;)