06 desember 2006

Ja då va ein eksamen onnagjort


Å då har eg bare ein igjen. Muntlig på mandag. Grøss...ikkje min favoritteksamensform akkurat.

I det sista har eg vært ganske travel, men det har egentlikt vore deiligt. På søndag hadde koret eg synge i, Kalliope, sin debutopptreden. Fusst på gudstjeneste i Solheim Kirke, så sang me på Gamlekarmusikken sin årlige julakonsert i Nykirken. Ei skikkeligt fine kjerka forresten. Det va ein fantastiske julastemning onna den konserten! Høydepunktet va (utenom når me sang såklart) når heila kjerkå sang sista verset av Deilig er Jorden ståande akkompagnert av korpset og kjerkeorgelet. Nesten som julaftå va det!:) Bare litt kjipt når eg ti minuttar seinare åpna kjerkedørå for å gå him. Regn og storm! Der brast den illusjonen.

Ja, eg kan trygt sei at så masse regn som eg har sett dei siste ukene har eg aldri sitt før. Eg e klar øve at det e litt vel mye vær-snakk rundt omkring, men det e jo heilt sykt. Men eg håpe fortsatt på ei kvite jul.

I går sang Kalliope på pepperkakelandsbyen i Galleriet. Det va nok ein gong kjekt å få vist fram ka me har øvt på i høst. Ittepå gjekk meg, Åsne og Helene (studievenniner) på Vamoos! å feirte at me va ferdige med den eine eksamenen. Det va jettetrevlit.

Ingen kommentarer: