15 november 2006

Estetisk ekstase


Vamp va...fantastisk!
Det e rart å sei det, men akkurat nå føles det som min livs konsert! Vamp + Kringkastingsorkesteret må bare bli bra, det visste eg allerede på forhånd, likavel va det bedre enn forventa:D
Allerede under overturen (ja, bare det å ha med ein overture...hurra!), som blei spelt av Kringkastingsorkeståret aleina, fekk eg frysningar på armen. Hvis ein la godhjerta te konne ein nesten tro det va ein Grieg-komposisjon så blei framført (sjøl om eg innerst inne visste at det va ein elle aen Vamp-ballade), i alle fall nåke fra romantikken. Fantastisk!
Så kom Vamp inn å spelte Byen, som ikkje e akkurat min favoritt, men det va himla kjekt for det. Så spelte dei Fuglane vett som hadde ein fantastiske åpning med fusstefiolinisten (eller ka nå an hette han som sitte der på enden). Den sangen e ein av mine favorittar fra Månemannen-albumet.

Deritte fulgte dei på rekka å rad, dei sangane som me kjenne så godt. Det va ein fryd for både øyra å auga! Spesielt godt likte eg Denne Uro, Det e derfor eg synge, Sitte å tenke og Lindehålsmaen.
13 humler og Tir n'a Noir derimot bjunne eg å bli temmelige lei av og sko gjerna hatt dei erstatta med Siste Stikk, Eg ser deg overalt og Vise til våren som eg må innrømma at eg savna.

Eg må skryta av alle sin innsats. Spesielt Økland på gitaren va ein positive overraskelse. Det e ikkje alt ein får med seg når ein sitte hima i stuå å lytte te ein CD. Johnsen va og utruligt god asså!

Jaja, te slutt må eg sei at hvis Vamp og Kringkastingsorkesteret komme te ein scene nær deg så må du gå. Samma kor dyrt det e. Det va verdt kvar einaste krona!

Ingen kommentarer: