30 august 2006

Sangkarrieren e ennå ikkje over


I går va eg på korøvelse. Jippi! Den første eg har vært på på mange år. Det va et nytt kor som e starta opp på Årstad her i Bergen. Det va Åsne, som eg går på litteraturvitenskap med som fekk meg med. Hu hadde nemlig fått ein sms fra sangleraren hennas fra vidergående at hu sko starta et nytt kor.
Me va seks jenter som møtte opp. Ikkje stora greiene, men det va himla kjekt å synga igjen altså! Åsså klassisk! Akkurat det eg har savna mest:D

Eg vett ikkje nåke om kor og ka tid vår fusste opptreden blir, men eg ska nok få kunngjort det her i god tid før det skjer, så dåkke kan komma å nyta våre fløyelsmjuke røster.

Forresten trenge me flere medlemmer, så hvis du e ei jenta mellom 15 og 23 år som e glad i å synga, men trenge et kor så e det bare te å gi et vink!:)

Ingen kommentarer: