20 september 2010

Takknemlighet på pinne

Som ansvarlig for lotteriet på jobb må jeg ut å kjøpe gevinster med jevne mellomrom. Vi pleier å lodde ut én flaske vin, og én godteripremie hver uke. Dette har gjort meg til stamkunde på Vinmonopolet. Som den ansvarlige kunde jeg er viser jeg alltid legitimasjon før de i kassen spør. Dette til tross for at jeg er godt over 25 år. Det står nemlig at du skal vise legitimasjon hvis du kan se yngre ut enn egentlig alder. Jeg er fullt klar over at jeg ser "ungdomslig" ut, så jeg legger alltid bankkortet frem med glede. Selv nå, når jeg kommer vaggende til kassen med tre flasker rødvin og tutemage.

De ansatte på Vinmonopolet i Bergen sentrum blir alltid takknemlige når jeg viser leg uoppfordret, men sist gang jeg handlet inn gevinseter fikk jeg en ekstra påskjønning for min lille gest. Var ikke dette søtt?

Denne passer jo oss ungdomslige kunder utmerket! :)
                               

Ingen kommentarer: