10 august 2010

Her er guttebassen

Helt nydelig synes selvsagt vi. Dette bildet ble tatt i uke 17, så han har allerede rukket å vokse 6-7 cm siden det. Det er egentlig rart magen ikke er større med tanke på at det ligger et menneske på godt vel 25 cm inni der.


De siste ukene har han ikke fått like mye oppmerksomhet fra meg, stakar. Har liksom glemt hele graviditeten litt nå under flyttingen. Helt sikkert like greit.

Nei, nå overdrev jeg kraftig. Klart jeg ikke har glemt hele graviditeten! I går kveld brukte jeg hele kvelden på å montere den nye vogna hans. Dessuten la jeg klærne vi har kjøpt til ham i skuffer. For jeg har jo ikke klart  å dy meg; klart jeg har shoppet klær! Avslutter denne posten med et bilde av en nattdrakt jeg har kjøpt på jobb.

3 kommentarer:

Randee sa...

Så koselig då:) Eg tippe an kose seg godt inni magen sjøl om du e opptatt med andre ting og eg ;)

dryss sa...

D blir ein pappagutt - ingen tvil;)

Gosj - dåkke monterte rett og slett vogna for en måned siden!? Den e fortsatt montert? D betyr at dåkke har god plass i den nye heimen:) (me har ikkje henta vogna him ennå ein gong...)

Astrid med hageflekken sa...

hehe klart vognå e montert ennå, eg gidde ikkje å gjør DET om igjen for å sei det sånt :P

me har massevis av plass, og det gir ein følelse av luksus. Det e ikkje akkurat vakkert nere i gangen der den gode plassen e og alt blir satt der, men det e jaffal plass :)

e vel på tide dåkke får him vognå nå ;)