30 juli 2010

Snufs, disse barnehagebaseluskene

Jeg har funnet meg en førskolelærer på godt og vondt. Mest godt såklart, men nå skal jeg blogge om det vonde.

Det begynte nemlig igår kveld. Den litt kriblete, ekle følelsen i halsen. Det blir vanskeligere å svelge, og halsen føles tykkere enn vanlig. Et virus har gått løs på kroppen.

Selvfølgelig sier samboer at han hadde det på samme måte, bare én dag før. Han har nemlig dratt med seg dette viruset hjem fra barnehagen. Høstens første.

Hvor mange virus blir det totalt i høst, mon tro? Tror jeg kan garantere at det blir mer enn ett. Egentlig så har jeg et himla godt immunforsvar. Men jeg kjenner alltid når viruset er i kroppen, da mest i halsen. Som regel går det over før det blir verre. Nå har jeg i hvert fall IKKE tid til å bli syk! Fytti katta. Det blir en travel helg, og den skal ikke ødelegges av sykdom! I dag er det jobbing fra 13-21, og i morgen 8-4..... SÅ er det endelig flytting! :)

Forøvrig må jeg si at jeg er meget fornøyd med at samboer har fått sin egen blogg. Lykke til!


Oppdatering kl 11.40
Helsen er ikke blitt noe bedre på disse timene, snarere tvert imot. Nå har kjeven begynt å verke også, og jeg vil aller nødigst ta noe smertestillende. Ringte jobb for å høre om det var ok at jeg kom kl 16.00 i steden for kl. 13.00 og den utrolig hyggelige butikksjefassistenten fant jammen meg en vikar for meg (og det på en fredagskveld, så jammen er hun god!), så nå kan jeg tilbringe resten av dagen på sofaen med tekoppen i hånda og bare satse på at formen er bedre til imorgen tidlig kl. 08.00.

1 kommentar:

Ståle sa...

Dont kill the (smitte)messenger...