25 juli 2010

Mer enn nok med morgenkåper

Jeg er den stolte eier av seks stk morgenkåper. Hva kan jeg si, annet enn at jeg har ting for morgenkåper. Jeg har mer enn nok, det vet jeg, men det er jo så vanskelig å ikke benytte seg av salgskuppene som så ofte dukker opp der jeg jobber. Altså 2 for 1 på 70-salg? Det er jo gitt-vekk. Og morgenkåpene er store, myke og deilige. Og det er alltid kjekt med en ny!

For øyeblikket vet jeg kun hvor to av de seks er. De fleste ligger nok i bossekker fra tidligere flyttelass (se forrige innlegg).  Blir gøy å finne de fram igjen! Kanskje jeg skulle hatt et skap bare for morgenkåper? Min samboer kunne hatt sin ene gråe morgenkåpe inni skapet mitt om han ville.

Gleder meg spesielt til å pakke fram en helt ubrukt frotté-morgenkåpe. En helt ny, ren og hvit en. I skikkelig luksushotell-kvalitet. Jippi! Nå må vi snart få flyttet, så jeg kan finne frem alle de savnede morgenkåpene!

1 kommentar:

Randee sa...

Gralla med nytt design:) Morgenkåper er deilige å slenge over seg og tusle rundt i en søndagsmorgen!

Forresten så er det nytt innlegg på Boble. Ha en fantastisk uke :)