04 mai 2007

Når minuttane går treigt


Min bedre halvdel reiste te Oslo med jobben idag. Ka gjør eg på då om dagane? Jo, eg "skrive oppgava" såklart. Det e ikkje store prosenten av dagen som går med på denna "hovedsysselen". Dagen går som følger: Hotmail-sjekk, Bønnebloggsjekk -noe nytt?, Min egen blogg -sjekk, katten min sin blogg -sjekk, telenorepost-sjekk, Facebook -sjekk, litt oppgaveskriving, VG.no, Dagbladet.no, BT.no, Ba.no, Haugesundsavis.no, Youtube.com, venners bloggar- sjekk, Noen på MSN idag?, Facebook igjen, noen setningar te på oppgavå, alle sidene om igjen-sjekk osv.

Oppgaveskriving e jammen meg givande. Ikkje løye eg alltid ser fram te bønnetreff med vennene mine. Synd det bare e 1-2 gonger i ukå...

2 kommentarer:

Christine sa...

Sjekk detta ut: http://lister.vg.no/?do=show&id=6531

Astrid med hageflekken sa...

litt tidsfordriv:)

synd det bare varte ett minutt:p