10 april 2007

Back in Bergen


Påsken kom og gjekk. Eg fekk møtt igjen gamle kjente på 10års reunion fra barnaskulen (10 år.... 10 år!!). Det va kjempekjekt og ganske interessant.

Ellers så fekk eg møta på det nye familiemedlemmet Leander. Nå har eg ikkje møtt mången to uker gamle babyar, men han va i alle fall den skjønnaste babyen eg har troffe på, det e sikkert og visst! Kunne tenkt meg ein sjøl, men nå e det andre ting eg må konsentrera meg om, nemlig min kommande rolle som bestemor. Pallas e gravid i femte uka. Bare ein måned igjen så e kattongane her. Hvis det ikkje komme noen så blir eg nok litt overraska. Då må Pallas ha et innbilt svangerskap i allefall. Det e visst ikkje heilt uvanligt når det gjelde kattar... Nå ligge han i alle fall attemed meg her i "vognå si". Trur hu e litt for ung te å bli mor... Godt hu har meg te å hjelpa seg då!

Jaja som vanlig ende eg opp med å skriva ein kjedelige post om Pallas. Det blir mer spennanes postar når det skjer noe mer spennanes i livet mitt. Me vente alle i spenning.....

To be continued...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hørres ut som du planlegge noke stort. så ja eg vente i spenning faktisk ;)