22 februar 2007

Kjedeligt..!


Eg som sko skriva to gode sider på anti-hermeneutikkoppgavå mi idag så blei eg sjuke. Arg!
Eg trur aldri eg har surfa så mye på ein dag som eg har idag. Men så har eg jo fonne ut diverse og da.

Har lest litt om Odd Børretzen på Wikipedia.
Eg har lest om diverse barne-tv program som gjekk på tv i mi tid. Eks. ka som skjer i den første episoden av To hus tett i tett.
Eg har lest om snøstorm.
Eg har sjekka mailen. Sju gonger.
Eg har skreve flere innlegg på Touched by a bean -bloggen vår.
Eg har tatt ein "engelsk-test". Va visst på nivå 5 av 7 og e ikkje heilt fornøyd med det.
Eg har kontakta gode, gamle kjenningar på Blink.
Eg har til og med rippa opp i gamle forelskelsar (Sørlandet fra Stompa-serien...*sukk*)

Nå e klokkå 17:40, og eg får forsøka å gå tebake te arbeidet.

Ingen kommentarer: