15 februar 2007

Happy dagen derpå- valentines!


Meg og min kjære feirte dagen med å gå på Naboen å spisa. Eg hadde ein fantastiske plankstek (indrefilet med duchessepoteter og hjemmelaga bernaise). Min kjære hadde hjortemedaljongar. Nam nam! Det va bare heilt utroligt godt og kan anbefalas. Me ska i alle fall tebake for å smaka på antilopen! Konklusjon: Topp mat, blei stappmette uten å betala dyre dommar for det.

Ittepå gjekk me på kino og fekk med oss Mars&Venus, ein norsk, romantisk komedie. Konklusjonen av kinobesøket kan bli: Flott med halv pris(!), nam nam med godteri og Torbjørn Harr e ein fine mann.

2 kommentarer:

John David Didriksen sa...

Hjortemedaljoner spiste jeg på bibliotekets julebord i fjor, det er utrolig godt! Antilope har jeg derimot ikke smakt, er det noen som spiser det?

Astrid med hageflekken sa...

de servere det i alle fall på Naboen her i Bergen. Me ska prøva det neste gong me e der og hvis det smake får du stikka innom der neste gong du e her i byen! Nam nam!