24 november 2006

Ratings e ein løyen ting


For noen uker siden la eg ein ratings-knapp inn på bloggen min bare for å finna litt ut kor mången som besøkte denna dagbokå mi, og ka tid på døgnet å sånn.
Det som e så løye at du kan finna ut mye mer enn det! Ikkje bare kan eg se ka byar folk sitte i når de klikke seg inn på bloggen min, men og korfra dei klikke, og ka ord de har søkt på i Google.

Den listå ser foreløbig sånn ut:

- To søk:
Grøss og gru
Martin Mentzoni (lurt å skriva om sånne populære kjendisar trur eg)
- Ett søk:
Prinsesse Astrid
Astrid blank
Russiske navn
Delikatesser på haugalandet
Drømmetolkning død
Tyskland and student and blog
Mummi bomull
Lyrikkanalyse
Astrid sin allie sin
karen + blogg + torvastad


Trur nok det va ein heile del med bomtreff der ja. Eg beklage folkens asså!

Det som og e intresant å ta med nå når eg likavel e i gang med å legga ut sånne på kanten tørrre fakta te dåkke: på dessa ukene har eg fått heile 7 treff fra folk i Rognan! Ein plass eg ikkje eingong hadde hørt om før ein viss kanal fant ut å laga ein dokumentar om folk fra plassen...Eg trur det sitte mången bloggerar der oppe i nord for eg hadde litt treff fra Bodø og. Kjekt det nordlendingar! Føl dåkke hima:)

Ingen kommentarer: