04 september 2006

For ein triste start på dagen


Uff, ka nyheter e det som møte meg når eg står opp!? Jostein Pedersen e ferdige i Grand Prix! Seriøst detta hadde eg aldri trudd sko skje. Og koffer ska NRK absolutt fornya konseptet?! Det funke vel fint som det e vel. Det hadde jo flære seerar enn idol jo. Provoserande greier. Nei, Grand Prix burde egentlig vært sånn som det va for femti år siden. Med gode sangar, live-orkester, dirigent og jury.

Okei, det e kanskje greit at de har modernisert seg litt, men å kutta ut Jostein Pedersen som kommentator e vel å dra an litt longt...

Det som og møte meg på dataskjermen e detta. Krokodillejegeren e død, bare 44 år gammale. Huff, det va triste greier.

Komme te å savna dåkke begge...

3 kommentarer:

John David Didriksen sa...

Dette er trist ja. Jeg vil savne hans grove trakasseringer og frekke personangrep. Uten tvil Norges råeste og mest hardbarka programleder. Pål T. Jørgensen er et sippetryne i forhold, det er vel bare Hans Wilhelm Steifeldt som kanskje kan måle seg.

Astrid med hageflekken sa...

Hehe.. det e lov å vær grov i GP-sammenheng!

Anonym sa...

off... det komme itje te å bli det samma! e lei meg eg...