08 april 2011

Bihulebetennelse :(

Jeg verker i trynet. URG!

Kjente at det begynte allerede på søndag med småverking rundt nasen. Så har det bare blitt verre og verre. Det vondeste er å bøye seg framover. Da dunker det i panne, kinn og kjeve. I dag var det såpass at min kjære samboer måtte bli hjemme fra jobb for å ta seg av barnet. Jeg har stort sett ligget strekk ut på sofaen. Men nå har jeg endelig begynt på penicilin-kur, så nå skal det bli bra! Satser på at formen har tatt seg opp allerede til i morgen, for da er det meldt sol og 9 grader.

Ståle er jo verdens beste mann, så han tar seg av middagsmekkingen i dag, noe han ofte gjør på fredagskvelden. Ståles pizza spesial står på menyen. I dag blir den muligens enda mer spesiell for Ståle ville teste ut en "sunnere" variant med rugmel i pizzabunnen... Rug i pizza, går det an? Vel, det vil jo vise seg. Jeg er nok en tanke skeptisk til at det blir en gedigen suksess, men pizzabunn er heldigvis ikke det kjekkeste med pizza.

Sofus klarer seg mye selv for øyeblikket og ligger på gulvet og trener på å rulle rundt fra rygg til mage. Tror ikke det er lenge igjen før han kommer helt rundt!

God helg alle sammen!

Ingen kommentarer: