10 januar 2008

Nytt semester!


Detta e åttende gong eg begynne på ett nytt semester og det føles godt! Detta semesteret komme te å vær ganske annerledes enn dei andre for det e obligatorisk å gå på forelesning! Kan du tenka deg?! hehe... men e jo ein gyllen mulighet for meg å komma meg opp av sengå og ut på nanna før klokkå slår middag. Dessuten ska eg ha fira obligatoriske prøvar, den fusste allerede 29. januar! Knappe to uker te!:) Hehe e jo grunnskulen igjen, detta! Men det va jo litt det eg ønska meg og. Godt med litt struktur i hverdagen.

Mandag, onsdag og fredag ska eg altså på skulen, mens tirsdagar og torsdagar ska eg møta mine kjære beans! I love you, beans!

2008 starta med sjukdom og dårlig form. Men fredag den 4. januar begynte eg et nytt liv med fem om dagen og snopefrie hverdagar. Kjøpe frukt i stedenfor snop når eg e på butikken og dei psykiske kiloane bare ramle av! Dei fysiske sitte godt, men ska vekk før sommaren inntrede. Det føles godt sjøl om nasen e tett og hodepinen sitte i pannen. Regne med at c-vitaminene tar knekken på viruset kvart øyeblikk!:)

Pallas e i et merkelig humør om dagen. På mandag flytta hennes to barn te sine nye, flotte og heldige eigerar. Pallas svare med å sultestreika og å sova døgnet rundt, det må snart ta slutt. Eg prøve å gleda na med å leka katt og mus, og hu får sova på soverommet om nattå, men det goda humøret lar venta på seg. Det går seg nok te, men det e trist å musta lekekameratar. Det kan bønnene skriva onna på for vår kjære bønne-Ingrid e reist oversjøss te longst der ute i vest, nærmare bestemt Seattle. Me savne deg, Ingrid! Men komme å besøke deg om ikkje så lenge, bare me kan få bestemt oss for ein reisedato.

Grand Prix-sesongen e forresten i gang. Prøve å finna ein sang eg like og som kan vinna den norske finalen, men syns ikkje det e noen som virkelig har falt i smak ennå, men foreløbig holde eg ein knapp på Michelle med "Baby, don't stop the music" og Zuma "Always always". Sjekk ut dei!

Detta va altså ein liten oppdatering på kossen 2008 har arta seg te nå. Bare interessant for spesielt interesserte, ja? Men så kalles det jo ei nettdagbok og, da... Bye for now!

Ingen kommentarer: