28 september 2007

Vendela sin reklame


Eg sitte her å humre litt for meg sjøl. Noen av dåkke med klisterhjernar huske kanskje at eg i mars 2006 skreiv detta i bloggen min, nemlig at hårreklamen så Vendela Kissebom e med i e ein dårlig reklame. Grunnen te at eg skreiv det e ikkje at eg mislike Vendela, flotte dama hu, men at hu hørres så falske ut når hu snakke med mammen sin i mobil om hårfargen sin. Vel... reklamen har begynt å gå på TVn igjen, men merk deg detta: Vendela har dubba seg sjøl!

Enten har de lest bloggen min, eller så har de fonne ut kor falske reklamen faktisk va, så hu måtte legga på voiceover for å fiksa opp i detta problemet. Resultatet? Nå ligne det på ein tyske, dubba reklame og har absolutt ikkje komt seg det spor. Kanskje har an til og med blitt verre? Døm sjøl.

1 kommentar:

John David Didriksen sa...

Jeg var på forlagsmøte her en dag, da var vakre Vendela til stede for å snakke om sitt nye litterære mesterverk (noe om å bli pen og falsk og jålete og noe sånne greier). Når hun begynte å snakke følte jeg overfladiskheten senke seg... Men sminken og rougen var på rett plass, det skal hun ha.