26 august 2007

Takk og farvel!


Nå e meg og min kjære på vei te varmare strøk. Fra 13 kalde varmegrader i Bergen te 33 gode og "lune" varmegrader på Rhodos.

Me har bestilt oss ein såkalt hopp-på tur, og detta må vel vær noe av det nærmaste ein komme å hoppa på et fly. Me bestilte klokkå halv elleve i dag, og flyet lette klokkå seks i ittemiddag. Fantastisk!

Me komme tebake igjen neste søndag.

Hvis flyet går ner så vil eg sei at eg e glad i dåkke alle og dåkke ska veta at eg dør lykkelige:)

shalabais!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håpe dåke har hatt ein kjekk tur! Samboeren min dro på ein dagstur til Rhodos By då ho var på ferie i Tyrkia med ei venninne i sommar. Ho likte byen veldig godt og vil at eg og barna også reiser dit neste år. Kor budde dåke?

hilsen (MGP-)Lars Steinar

Astrid med hageflekken sa...

me bodde på Elite hotell heilt nord i Rhodos by. Veldig bra belligenhet, men skikkelig dårlige hotellsenger og aircondition. hehe...

rhodos by va kjempekoselige. jaffal gamlebyen. Såg det gjekk båtar te Marmaris daglig. Va det der hu va kanskje?

Kan anbefala Rhodos. Det va deiligt. Litt masete grekerar, men ka gjør vel det når det ikkje e ei sky på himmelen!:)