12 mars 2007

Sko på sko


Det e rart med det. Fra eg begynte på ungdomsskulen te eg va russ fekk eg bare ett par nye sko (dr. martens). Det betyr ikkje at eg bare gjekk med dr.martens-skonå mine, men at eg arva det eg trengte av joggesko, sandaler og støvlar.

På fredag, godt vel tri år itte eg va russ, hadde eg 22 par med sko i skapet.
På lørdag hadde eg plutselig 33 par med sko i skapet. Det va nemlig posesalg på Åsane sko og då fekk eg 11 par sko for 300 kroner. Sånne tilbud må ein jo benytta seg av, sjøl om eg måtte ommøblera heile entreen, kontoret og soverommet for å få plass te dei....

Dei fleste skonå eg fekk plass te oppi posen va "vårsko", så nå syns eg våren bare må komma!

Trur du eg va crazy i butikken på lørdag så sko du sett "svigermor". Hu kom ut med tre posar fullt med heile 22 par sko! og det va nok andre der som tok endå mer av.

3 kommentarer:

Leila sa...

Eg bare seie: AAAAAAAAAAAAAAAAaahhh kor va eg henne, snufs min skofetisj gjekk glipp av no der tenke eg meg..

Astrid med hageflekken sa...

hehe han jore nok det;)

men det va texas der inne asså! den mest actionfylte timen eg har opplevd på flere år trur eg.

Anonym sa...

Kult med sko! Forresten så har du tikken. Du kan sjekka bloggen min for å finna ut ka detta betyr for nåke!