21 april 2006

Vår i Bergen


Igår va min fusste dag i år uten sokkaboksa onna dongrien. Solå skinte då eg kledde på meg om mårenen og eg såg fram te årets første vårdag. Desverre så va det ikkje så godt å varmt som eg hadde regna med, så på ittemiddagen når eg sko på besøk te janinge så måtte eg kompensera med ei ekstra boksa utpå dongribokså. Temperaturen ute blei då langt mer behaglige.

Uansett idag va veret mykje betre og humøret e på topp. Torgallmenningen e fulle av folk med solbriller og vårsmil i munnvikane. Byen florere av kjendisar om dagen grunna Hollywood Knights kampen på lørdag. Eg va så heldige at eg fekk sjå Cory fra Pasific Blue blandt andre av Hollywoods C-kjendisar. Christine va så "heldige" at hu fekk dansa med han eine i N'sync. Han te venstre på bilde hvis du sko vær intresert.
Ka helgå bringe vett ingen, men me satse på fint ver å vårlige stemning!:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tove fekk og shaka money makeren me n´sync.... + kanskje snakt me ein i prison break. ska nevnas at me dansa te black eyed peas... what you gonna do with all that ass :D

Astrid med hageflekken sa...

haha. gratulera te tove og;)
kanskje snakt med ein i prison break? wow!