22 mai 2011

Gi meg en god blogg å lese

Av og til, eventuelt ofte, er det kjekt å slappe litt av foran dataen mens småen sover. Lite oppdateringer på facebook og kjedelige nettaviser (spesielt på søndagen) gjør tidsfordrivet fort intetsigende. Jeg savner flere blogger å lese. Mange av mine bloggevenner oppdaterer seg cirka like sjeldent som meg, så jeg er åpen for å følge flere blogger.

Bloggtørke - et velkjent fenomen

Gi meg derfor link til én blogg du følger med på (gjerne din egen!), og jeg vil bli veldig takknemlig. Kanskje vil jeg få noen nye favoritter?

Til slutt til deg, mamma; du kan kommentere du også, selv om du ikke har google-konto. Det er bare å krysse av for Navn eller Anonym og linke i vei ;)

1 kommentar:

totliii sa...

bloggar skal bli!

dette er bloggen til ei god venninne av meg. litt trist og sånn... men veldig god. ho miste ein nyfødt son i november og skriv om tankar og ting rundt dette.
www.aatlo.com

elles blir eg fascinert av kakene på
www.passionforbaking.com

og som oftast surfar eg innom ein haug med handarbeidsbloggar når eg har tida til det. om du er interessert i slikt finn du ei liste inne på totlistrikk.blogspot.com

:)