10 desember 2010

Det går opp og ned her i livet

Føler humøret mitt svinger noe voldsomt nå. Det skal vel egentlig være ganske normalt med tanke på hormoner og venting på det som skal skje. I dag føler jeg meg mye bedre enn i går. Skal kose meg meg skiskyting på TV i dag, spise rømmegrøt og sove litt på sofaen kanskje. Bare nyte det dovne liv. Min kjære skal på julebord i kveld, så det blir en lang fredagskveld, men blir sikkert fint det også. Nå er det bare 13 dager igjen til småen (nesten garantert) er kommet og jeg ikke er gravid lengre. 13 høres mye bedre ut enn 14; det går rette veien! Vi har max én torsdagskveld igjen som barnløse :D

Ellers vil jeg si at jeg har forelsket meg i Pink Lady epler. Ja, de er dyrere enn de vanlige eplene, men de er jo mye bedre også! Søte, saftige og krønkji.

Pink Lady

 



















Nå skal jeg se gårsdagens opptak av Top Model. Må nevnes at det ble en gedigen skuffelse igår, da jeg skulle gjøre det samme for det viste seg at hele episoden kun var et sammendrag av sesongen til nå. Da ble det av-knapp og en lur på sofaen i stedet ;)

Ingen kommentarer: