18 september 2008

The Sims 3



Det er ingen hemleghet at eg er ein ihugga Sims-fan. Eg har periodar der eg ikkje speler noko i det heile tatt, men så har eg og periodar der eg speler kvar dag - i månge timar! Då eg fyrst høyrde om lanseringa av The Sims 3 til våren 2009, vart eg litt skuffa. "Må eg begynne heilt på nytt?" og "Kva kan bli betre?" var tankar som gjekk gjennom hovudet mitt.

I går leste eg litt om The Sims 3 på den offisielle norske fansida og eg blei begeistra over det eg fekk lesa. Det ser ut til at dei har fjerna alle irritasjonsmomenter som ein finn på the Sims 2. Blå "vente" - sjerm når ein flytter seg frå eit område til eit anna - den er historie. Simmane er smartare i The Sims 3 - dei har kunnskapar i matlaging frå begynnelsen av. Dei tek hand om behova sine på eigen hand. Og det beste av alt: om simmen må på do så behøv du berre å trykkje på behov knappen så gjer han det han må sjølve! Fantastisk. Behova er nå redusert til dei heilt elimentære (Komfort og Sosial er borte vekk:D), så du slepp og alltid ha behova i fokus, det ser ut som det nå held å ha dei i bakhovudet. Jippi!

Andre ting eg gler meg over:

Det kjem ei "Ny tidslinje som er spesifikk for noen få handlinger. Dette gir deg full kontroll over hvor lenge en sim bruker på bestemte oppgaver som å sove, fiske osv.…"

"Simmene får rynker med alderen som synes bedre..."

I The Sims 3 kan du velge opp til fem persolighetar for kver sim. Det du velger påvirker alt kva simmen gjer resten av livet og korleis han ter seg, og enda betre: "Hva mor gjør under hennes graviditet vil påvirke barnets valg av egenskaper". Fantastisk! Eg gler meg.

"Du kan også endre stemmen til simmen og til og med tonehøyde, slik at simmene har tusenvis av unike vokallyder. Du vil til og med kunne kjenne igjen stemmen til en sim på denne måten!"

"Hvis en mann har årnings med kona si, kommer han til å være i godt humør i inntil 1 uke."

"Spillet har vært produsert slik at den også vil kjøre problemfritt på gamle PC-er." Me har ein ny og kraftig spelemaksin, så det her kjem jo til å gå glatt!

"Fri plassering av gjenstander; du kan legge ting nøyaktig der du vil ha dem. For eksempel kan du plassere en 3-ruterssofa foran en 2-ruters TV slik at sofaen er midtstilt i forhold til Tv'en."

ÅÅÅÅ, NÅ glede eg meg. Bare vent til januar, då skal eg vere supersosial. Ja, eg er nesten nødd til det, då eg i februar (når spillet lanseres) ikke kjem til å verte å sjå ute på sosiale aktivitetar. Nei då skal eg bruke tida mi godt foran den gode gamle datamaskinen - og spele sims - og KOSE MEG!


Takk til "motoafro" på Sims sine heimesider for å ha samla denne nyttige informasjonen.

3 kommentarer:

John David Didriksen sa...

Du har blitt tagget

Anonym sa...

Glede meg te februar å sims 3!!! Sjøl om dei seie at det ska gå fint på gamle pcar, har eg mine tvil når det komme te dritt pcen, jeje, får setta meg i stuå hvis det itje fungere på min...

motoafro sa...

Hei :] Dette er motoafro, som du sikkert skjønte, fra simssiden ^^ Jeg kom tilfeldigvis til å snuble over bloggen din. Jeg vet ikke om du vet det enda, men the sims 3 kommer ikke ut før 4. juni pga at EA skal reklamere mer for spillet og samtidig lage spillet til iPod, mobil, gameboy osv...

Takk for at du sa ifra om hvor du fikk informasjonen fra! Dessuten er jeg glad for å være til hjelp [;

- motoafro*