23 november 2007

Buy nothing - day


Typisk nok så havna merkedagen "buy nothing-day" på ein dag eg ska jobba. Eg ska ikkje shoppa så mye idag, men eg komme nok te å selga ein del. Kan bli interessant å sjå om kundestrømmen e mindre idag enn på ein vanlige fredag, men eg må sei at eg e rimelig sikker på at det komme te å vær mer folk enn vanligt, for det e et fint og kaldt shopping-vær ute.

I dag fekk me utdelt himaeksamensoppgava. Den lyde som følger "Diskuter forholdet mellom skuespillerkunst og scenografi". Konne an vært vidare?

Puh, eg får bare setta meg ner å idemyldra litt. Har ikkje så god tid før jobb te å bli effektive. Ska jobba i heila mårå og, så eksamenen min begynne ikkje for fullt før søndag. Kossen eg ska få skreve ner 10 sider med relevant og interessant teaterstoff før fredag e foreløbig et mysterium, men det ska nok vær gjennomførbart!

Farvel så lenge. Sees snarest neste fredag.

2 kommentarer:

pingvingunn sa...

hm. det var buy nothing day i dag altså? eg kjøpte meg tre mangoar og litt sjokolade på vei heim, eg. dårlig av meg altså. og bystasjonen var FULL av folk tidlegare i dag. det fekk meg til å lura på om det virkelig fins så mange folk utan jobb. og det gjer det sikkert :p

Astrid med hageflekken sa...

Ja. An va visst egentlig på lørdag, men det stod feil på facebook.
sjokolade og mango hørtes nammenam ut! eg trur byen e full av folk som ikkje jobbe ja. Eller kanskje det e mongen som jobbe kveld?:)