21 september 2007

Innbrudd og noko attåt


Ja, eg har ikkje vore så lenge i syden som det kanskje konne sjå ut te på bloggen alstå. Men i Syden skjedde det at eg fekk vann i øyra og eg hadde ikkje hørsel på det eina øyret i ei uka itte eg va komt him. Då falt eg bokstavlig talt litt ut av samfunnet og då også bloggksriving. Sakte men sikkert har eg jobba meg inn igjen, og nå føle eg meg såpass på plass at eg tar meg tid te å skriva ein liten oppdateringspost for dåkke som eg ikkje snakke samen med alt for ofta.

Teatervitenskap e ganske gøy, faktisk, men det gøyaste e at det bare e to uker te me reise te Berlin samen. Åsså alle dei søte jentene, da! Blir nok knall.

Jobb e heilt greit. E ein kjekke jobb når eg E på jobb, men ikkje så kjekt på dagen når eg vett at eg ska jobba heile kvelden, men sånn e det nok for dei fleste som bare jobbe kveld. Har tatt ein butikktjuv så nå må dåkke passa dåkke der ute, for nå vett eg akkurat ka eg ska gjør hvis det skjer igjen, og eg komme ikkje te å nøla!

Me har nemlig hatt tjuvar i heimen og. Derfor e eg sinnsykt irritert på alle som bare tenke tanken at å stjela e ein god idé. Voksne mennesker! Eg forstår ikkje at det går an ein gong. Tjuvane i heimen tok MP3spillaren min. Derfor bestilte eg ein nye:) Den e litt mindre, litt mer oppdatert, men kanskje hakket mer praktisk (og dessuten billigare enn den gamle). Men tjuven e arrestert så eg håpe eg får spillaren min tebake likavel.
Ellers står me uten sofa om dagen så leiligheten ser litt "hybel" ut(?) med seng i stuå å greier. Detta e grunnen te at eg ikkje ber folk på besøk om dagen. Så vett dåkke det.

Ja, det va vel det eg hadde å tilby idag. Love at det ska komma mer givanes postar i framtidå.

Ingen kommentarer: